ישי גבירצמן | Yishai Gvirtzman's banner
ישי גבירצמן | Yishai Gvirtzman's profile picture

ישי גבירצמן | Yishai Gvirtzman

@YGvirtzman2,454 subscribers

גיבור קרבות התודעה, ששרד את קץ הדמוקרטיה כדי לספר | רוצח אקטואליה כתחביב | הסברה לימין | i24 | למחייתי: כותב תוכן, קמפיינים וייעוץ תקשורתי. סאטירה זה שם המשחק😘

Shorts

הסינק הזה של בנט אצל עומרי אסנהיים, מסכם מי זה בנט בשניות בודדות. איך הוא אומר: ״לפוצץ לי״, ״פיצצו לי״. ומדובר בטקס זיכרון ממלכתי כן?! אבל אצל בנט זה ״שלי״. כמובן הוא יגיד שהוצאו דברים מהקשרם או שנפל בלשונו, אבל זו לא באג, זה פיצ׳ר. וזו תמצית ההסתכלות של בנט על המציאות. אני, ושלי, ושלי ואני. זה למה מבחינתו להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים ובניגוד לדעת הבייס זה הכי לגיטימי בעולם. כי "זה שלי". זה למה הוא מסרב לרדת למקום 2 בשביל איזנקוט, למרות שכל הסקרים מראים שהגוש שלו רוצה אחרת. כי המועמדות לראשות הממשלה? "זה שלי". בנט הוא פשוט הילד בגן חובה שנעול על צעצוע שלא שלו, ונכנס לטנטרום בלתי פוסק עד שהוא יקבל אותו. ואין שום גננת באופק שתחזיר אותו למציאות.

הסינק הזה של בנט אצל עומרי אסנהיים, מסכם מי זה בנט בשניות בודדות. איך הוא אומר: ״לפוצץ לי״, ״פיצצו לי״. ומדובר בטקס זיכרון ממלכתי כן?! אבל אצל בנט זה ״שלי״. כמובן הוא יגיד שהוצאו דברים מהקשרם או שנפל בלשונו, אבל זו לא באג, זה פיצ׳ר. וזו תמצית ההסתכלות של בנט על המציאות. אני, ושלי, ושלי ואני. זה למה מבחינתו להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים ובניגוד לדעת הבייס זה הכי לגיטימי בעולם. כי "זה שלי". זה למה הוא מסרב לרדת למקום 2 בשביל איזנקוט, למרות שכל הסקרים מראים שהגוש שלו רוצה אחרת. כי המועמדות לראשות הממשלה? "זה שלי". בנט הוא פשוט הילד בגן חובה שנעול על צעצוע שלא שלו, ונכנס לטנטרום בלתי פוסק עד שהוא יקבל אותו. ואין שום גננת באופק שתחזיר אותו למציאות.

51,776 просмотров

ואז מרדכי דוד הגיע וזה כל מה שאני זוכר דוקטור.

ואז מרדכי דוד הגיע וזה כל מה שאני זוכר דוקטור.

32,412 просмотров

ככה נראתה הכניסה של אהבת השם גורדון לזירה. עטוף בדגל ישראל עם ציציות ארוכות חובש כיפה עם מגן דוד והולך בביטחון לצלילי המילים ״אדוני מֶלֶךְ אדוני מָלָךְ״ נכון, הוא מחץ את היריב שלו, אבל בואו?! הנוק-אווט כבר היה הכניסה!

ככה נראתה הכניסה של אהבת השם גורדון לזירה. עטוף בדגל ישראל עם ציציות ארוכות חובש כיפה עם מגן דוד והולך בביטחון לצלילי המילים ״אדוני מֶלֶךְ אדוני מָלָךְ״ נכון, הוא מחץ את היריב שלו, אבל בואו?! הנוק-אווט כבר היה הכניסה!

31,336 просмотров

רמת הטיעונים נגד טקס המשואות טימטום: נתניהו יושב וצופה בעצמו בהצהרה שלו שהוקלטה מראש. היגיון: מה הוא אמור לעשות? לכסות את העיניים? טימטום: או שיעלה וידבר, או שלא יצפה בעצמו תודה טאטא, ראיתי הכל

רמת הטיעונים נגד טקס המשואות טימטום: נתניהו יושב וצופה בעצמו בהצהרה שלו שהוקלטה מראש. היגיון: מה הוא אמור לעשות? לכסות את העיניים? טימטום: או שיעלה וידבר, או שלא יצפה בעצמו תודה טאטא, ראיתי הכל

18,210 просмотров

Videos

Больше нет контента для загрузки