Siyasi Bakışlar Moderatörü @DegisimtvKD @siyasibakislar
Shorts
Cumhurbaşkanı Erdoğan itiraf etti! “Bizim katkılarımızla Gazze’de sağlanan ateşkes, “İsrail”in tüm ihlallerine rağmen devam etmektedir” Bu ne demek?! Ateşkes iki taraflı değil midir? Siz “İsrail” saldırılarını durdurmak için diyerek mücahidleri bu ateşkese zorlamadınız mı? Bu nasıl bir iki yüzlülük? Bir tarafın ihlal ettiği ateşkese nasıl “devam ediyor” diyebilirsiniz? İhanetinizi gizlemeye, bundan utanmaya bile gerek duymuyorsunuz artık!