مهران غفوریان در عزاداریی عاشورا در بازار تهران. وحدت قیمه و قمه میتوان اعتقاد شخصی داشت و در روز عاشورا مثل آدم رفت یک گوشه بر سر و سینه زد و گریست. اما وقتی میروی آن سربند مسخره را در گرمای ۴۰ درجه بر سر میبندی و نقش میاندار سینهزنان عهدهدار میشوی و فیلم را در اینستا همرسان میکنی نامش میشود همنوایی با قدرت. تضمین قراردادهای کاری برای بازی در سریال و فیلم. سرسپردهگی و گرهخوردن با ساختار قدرت! ایرج میرزا بیش از صد سال قبل در سرودهی بیبدیل در مذمت قمهزنی گفت: من هم گویم یزید بد کرد. لعنت به یزید بدکننده اما دگر این کُتل مُتل چیست این دستهی خندهآورنده
43,270 views
آخ بمیرم برات پسر، کاش حداقل زودتر اسمتو شنیده بودیم. تو ده ثانیه از فیلم اعتراف اجباری دوبار با دستای بسته اشکاشو پاک میکنه... #عرفان_کیانی
417,100 views
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
تریگر وارنینگ⚠️ این چهار تا نرینه وحشی ایرانی از تجاوز گروهیشون به یک دختر در منطقه سرچشمه فیلم گرفتن و به راحتی تو سوشیال مدیا پخش کردن!!!
2,090,951 views
به نظر من دنیل کریگ بهترین بازیگر تاریخ نقش جیمز باند بود! اون باند رو از یه جاسوس خوشپوش کلاسیک تبدیل کرد به یه مرد واقعی، خشن، آسیبپذیر و عمیق. بهترین فیلم باند Casino Royale بود.
85,260 views
من از این مردک، نه عذرخواهی دیدم، نه تو فیلم منتشر شده، جمع #خودمونی احساس کردم، تو جمع خودمونی میکروفون میگیرید دستتون زر زر میکنید!؟ مدعیالعموم اگر واکنش نشون نده، #عدل خودشو برده زیر سوال.
44,292 views
بیداد؛ فیلم جدید سهیل بیرقی با بازی امیر جدیدی، لیلی رشیدی، سروین ضابطیان
1,801,210 views
در رابطه با فیلم جدید از مهمات خوشهای موشک سپاه. مشخصا ارتفاع رهاسازی پایین است، چون برخلاف انواع پرتعداد، مهمات بزرگتر و قوی تر است و نیاز به اصابت دقیق تر دارد. به این سیستم نه MIRV میگویند نه MRV. در سیستم MRV هر یک از مهمات در خارج جو و معمولا پس از اتمام مرحله boost جدا شده و پرتاب میشود. یعنی یک Reentry Vehicle کامل با قابلیت تحمل حراراتی بالا است. علت اینکه دانشمندان موشک جدا سازی پس از مرحله boost را ترجیح میدادند این بود که الگو اصابت براساس محاسبات بالستیک قابلیت پیش بینی بهتری داشت. جدا سازی داخل اتمسفر به علت عدم قطعیت نیروهای آیرودینامیکی شاید محل اصابت را با عدم قطعیت بیشتر در سرعتهای بالا (مخصوصا برد قاره پیما) مواجه کند به ویژه اگر محلهای اصابت فاصله داشته باشد. در حملات اتمی باید این امر را رعایت کنید که محل های اصابت فاصله-زمانی کافی داشته باشند تا روی یکدیگر اثر منفی نگذارند. چون انفجار قبلی میتواند روی سرجنگی بعدی که باید اصابت کند اثر گذاشته و آنرا نابود کند. پس اینجا ما با یک سرجنگی خوشهای مواجه هستیم و نه MRV. نمیدانم شاید سپر حرارتی آنها برای پرتاب از خارج جو هم آماده باشد، یعنی هر خوشه یک RV کامل باشد که از آن خصوصیت استفاده نشده باشد.
41,223 views
دوست قدیمی من نوید نجاران چهار سال پیش در اعتراضات زن زندگی به اتهام قتل یک بسیجی به اسم علیوردی به اعدام محکوم شد. چهار سال شب و روز از ترس مرگ خوابید و دیوان عالی گفت فیلم شب اعتراضات نشون میده اصلأ نوید نجاران نزدیک اون بسیجی نشده! و پرونده را به دادگاه انقلاب برگردوند. هفته پیش دادگاه انقلاب تأیید کرد نوید بیگناه هست. 🔸حالا این هفته قاضی صلواتی حکم داده: هرچند بخاطر «قتل» بیگناه هست ولی باید بخاطر «افساد فیاَلأرض» نوید نجاران را اعدام کرد!! چرا نگفته «محاربه»؟ چون نوید حتی چاقو هم دستش نبوده پس نمیشده بخاطر «محاربه» اعدامش کنند برای همین «افساد فیاَلأرض» را بهانه کردند. 🔺این پسر را ۲۹ سالگی بازداشت کردید. الان ۳۳ سالهاش هست! چهار سال، شب و روز با ترسِ آویزون شدن، زندگی کرد. چهار سال یعنی هزار و چهارصد روز ترس از اعدام شدن… جدی شما دیگه کی هستید؟ تاریخ مگه میشه شما را فراموش کنه؟ مگه میشه فرزندان ما در آینده تاریخ را بخونند و نگن ای بدبخت پدران ما؟
99,056 views
پاکستانی نہیں رُک رہے انکو روک لو 😂 بحرین پر حملہ ھو رہا سب پاکستانی چھتوں پر چڑھ کر بیٹھے ھوئے کوئی عربی نظر نہیں آ رہا یہ ایک پاکستانی سب سے اوپری چھت پر جا کر بیٹھا ھوا ساتھ کہہ رہا جلدی میزائل بھیجو میں نے میزائل دیکھ کر پھر کام پر بھی جانا ھے 😂
329,828 views
بارندگی بینظیر امروز در جزیرهی هرمز فیلم از امید بادروج
523,285 views
فیلم که به تازگی منتشر شده نشان میده سرهنگ سعید راستی در حال شلیک مستقیم به معترضین است. سرهنگ سعید راستی متولد الشتر استان لرستان رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است. قاتلان را شناسایی کنید ،اجرای عدالت نزدیک است
339,419 views
این فیلم چند روز بعد از سوختن انبار نفت و بارون ترسناکیه که روی سرمون ریخته بود؛ میخواستیم سالاد درست کنیم. کدوم لحظه از زیست ما تو این کشور روزمرهای عادیه که گفتن ازش شما رو میترسونه و متهم میکنید به عادی سازی؟ پ.ن: ببخشید «اینترنت خدا میلیون تومنی» رو خرج کاهو کردم :))