#صداسیما

#صداسیما تعارف روگذاشته کنار با وقاحت و بی شرمی #ای_ایران خواندن شب عاشورا را به تمسخر گرفته !! با مهملات میگه رزمندگان زیارت عاشورا می خواندند نه #ای_ایران مرتیکه ما اگه رزمنده بودیم رفته بودیم چون #ایران اشغال شده بود !! توسل به ائمه در راستای روحیه برای جنگیدن برای ایران بود !! بچه مزلف های تازه به دوران رسیده انقلابی نما!!
Arsha56,405 views • 11 months ago

سگ ژرمن تولید داخل در استودیو وفرمان پذیری با زبان فرانسوی!! #صداسیما
Arsha43,116 views • 1 year ago

اصلا چرا باید #همسر_دوم داشت؟ #صداسیما صداوسیما: نباید همسر دوم را با همسر اول مقایسه کرد!
Arsha25,356 views • 1 year ago
No more content to load