#صداسیما

#صداسیما تعارف روگذاشته کنار با وقاحت و بی شرمی #ای_ایران خواندن شب عاشورا را به تمسخر گرفته !! با مهملات میگه رزمندگان زیارت عاشورا می خواندند نه #ای_ایران مرتیکه ما اگه رزمنده بودیم رفته بودیم چون #ایران اشغال شده بود !! توسل به ائمه در راستای روحیه برای جنگیدن برای ایران بود !! بچه مزلف های تازه به دوران رسیده انقلابی نما!!
Arsha56,405 просмотров • 11 месяцев назад

خاک عالم بر سر #صداسیما وکارشناس های. احمق ش !! اظهار خوشحالی از اجرای شدیدترین تحریم ها علیه کشور و ملت ش!!
Arsha45,429 просмотров • 9 месяцев назад

سگ ژرمن تولید داخل در استودیو وفرمان پذیری با زبان فرانسوی!! #صداسیما
Arsha43,116 просмотров • 1 год назад

اصلا چرا باید #همسر_دوم داشت؟ #صداسیما صداوسیما: نباید همسر دوم را با همسر اول مقایسه کرد!
Arsha25,356 просмотров • 1 год назад
Больше нет контента для загрузки