#صداسیما

#صداسیما تعارف روگذاشته کنار با وقاحت و بی شرمی #ای_ایران خواندن شب عاشورا را به تمسخر گرفته !! با مهملات میگه رزمندگان زیارت عاشورا می خواندند نه #ای_ایران مرتیکه ما اگه رزمنده بودیم رفته بودیم چون #ایران اشغال شده بود !! توسل به ائمه در راستای روحیه برای جنگیدن برای ایران بود !! بچه مزلف های تازه به دوران رسیده انقلابی نما!!
Arsha56,405 次观看 • 11 个月前
没有更多内容可加载