#طابا

تفتكروا ايه اللي مخلي الصهاينه يتعاملوا مع المصريين بالنديه دي علي ارض مصر ؟ دي خناقه #طابا 👇 اللي انضرب علي الشمال ده العامل المصري . يعني الصهاينه هم اللي اعتدوا علي العامل الأول. بعدها قامت الخناقه الكبيره. ويجي خنزير يكلمك عن السياحه. اتفوووووووووووو.. #طابا #لازم_يسقط #نقدر
MOHAMED ABDELRAHMAN294,664 次观看 • 1 年前










