#התחלנו

#התחלנו היי רונן, קודם כל - סרטון טוב. ההתמקדות בבנט חשובה. עם זאת - אתה חייב להופיע כמועמד לראשות הממשלה. דגל, חליפה, כריזמה, שכל. עכשיו, חבל שאתה לא מתמקד בנושא הכי חשוב והוא הפרסונל בנפיט, יוקר המחייה וכו׳ בצד הטכני - החיתוכים גסים מדיי, עלולים לחשוב שעשית יותר מדיי טייקים בצד השטח - חבל שאתה משחרר את הסרטון לאינסטגרם של 400 עוקבים ולא שומר אותו לכנס הענק שאנחנו מתכננים על הירח, בהשתתפות אמנים מובילים ומשפחות של בני משפחה. כאן לרשותך תמיד - עד לניצחון המוחלט!
יונתן אוריך24,722 views • 9 months ago
No more content to load