#2hockey

Er det en god idé å synge «Mitt Vålerenga» i VIF-drakt foran Storhamar-fans på La Perla? Det tenkte Erik Follestad 👍 #2hockey
Jonas Bariås162,675 просмотров • 3 месяцев назад

Sveits ble for sterke. Men du slår ikke Petter T og Martinsen i mixed zone. #2hockey
Jonas Bariås44,471 просмотров • 27 дней назад

Vet at Storhamar driter i image, sponsorer og det som er.. men dette må de snart bli ferdig med. 🫣🤦♂️ #2hockey
Daniel Vassbund78,102 просмотров • 4 месяцев назад

Alexander Reichenberg har underholdt publikum i over 15 år. Takk for kampen. Du vil bli savnet❤️ #2hockey
GD119,087 просмотров • 2 лет назад
4:35
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

KA-TA-STRO-FE! Gabriel Koch med 10-er på børsen her. #2hockey
Jonas Bariås41,811 просмотров • 1 год назад

