#emeklidenrteistifa

İleri görüşlü insanları çok sevirem jsjsjs 😅🙃 #emeklidenRTEistifa #hesapgunu31mart
ѕєηєм515,383 views • 2 years ago

Ali Tezel doğru söylüyor SGK ya 11.337 gün pirim ödeyerek emekli oldum Şu anda en az emekli maaşı alanlarla aynı maaşı alıyorum Neymiş efendim pirimlerin asgarı ücretten ödenmiş 3.600 günle emekli olanlarında pirimi asgari ücretten ödedendi Prof. Dr. Vedat Işıkhan #emeklidenRTEistifa
Bilal Atatürkçü Em154,247 views • 2 years ago

Vay lan! Şunun gibiler yüzünden 22 senemiz heba oldu. #emeklidenRTEistifa
Ankaralı0606138,505 views • 2 years ago

Recep Tayyip Erdoğan'ın %63.33 Oy aldığı Kayseri'de Emekliler maaşlara yapılan %5 zam'ma Tepki göstermişler.. 😆 AKP'ye oy verenlerin cenazesi bile kılınmaz demişler..! 🗣️Ne düşünüyorsunuz ? #emeklidenRTEistifa 55 Milyon Dolar Mustafa Kemal Atatürk #TürkiyeYüzYılı
♻️♻️ Devdas34 ♻️♻️128,129 views • 2 years ago

Bir simit hesabıda benden. Duy ve dinle Erdoğan. #emeklidenRTEistifa
Cemal Enginyurt69,108 views • 2 years ago

Özel sektörde SGK ya 11.337 gün pirim ödeyerek emekli oldum Yüzde 5 ek zamla en düşük emekliler gurubuna düştüm 3.600 günle emekli olanla aynı maaşı alacagım Siz olsanız üzülmezmisiniz Bu düzene kuranlara hakkımı HELAL ETMİYORUM. Prof. Dr. Vedat Işıkhan #emeklidenRTEistifa
Bilal Atatürkçü Em56,411 views • 2 years ago



