#endeks

Borsada halimiz EKTEDİR #borsa #bist100 #endeks #bist #borsa
UĞUR ERSOY622,424 Aufrufe • vor 3 Jahren

Tek #indikatör ile en başarılı trade stratejimi çok açık ve net anlattım. Mutlaka beğenip, kaydedelim. Yıllarca çok güzel paralar kazandırdı bana. #endeks #Borsaİstanbul #pltur #xauusd #brent #12MartİstiklalMarşınınKabulü #asels #tuprs #thyao
Asiye ARSLAN | RALLİ KRALİÇESİ52,327 Aufrufe • vor 3 Monaten

#indikatör #strateji #egitim #finansalokuryazarlık Sizlere her traderın bilmesi gereken Basit ama etkili... Güzel marj yakalamanızı sağlayacak Stratejimi paylaştım... #endeks #viop #Borsaİstanbul #mavı #sokm #brent #yeotk #adel #zpt10f #Hantavirüs
Asiye ARSLAN | RALLİ KRALİÇESİ27,958 Aufrufe • vor 1 Monat

Öyle bir adam öyle bir grup varki #Endeks ‘e meydan okuyor. #Borsa bir aydır yıkılırken adamın analizini yaptığı hisseler %60-100 gidiyor. Herkes feryat figan ağlarken takip edenler mutluluktan havaya uçuyor. Yıllarca zararda #Hisse lerde bekleyenlerin zararları bir kaç günde çıkıyor. İşin garibi #Bireysel #Yatırımcı ların bu adamdan haberleri yok. #Bist100 %2.50 düşerken adam 4 tavan yakalıyor. Söylediği hisseler bırakın düşmeyi #Borsaistanbul a kafa tutuyor. Herkes kaybediyor biz kazanıyoruz. Çok inandırıcı gelmiyor değil mi? Bende ilk başta sizin gibi inanmamıştım. #Maktk 4 kat yapınca arkasından baktım. #Hedef 7 tl den söyleyip sabredin demesine rağmen biraz kar gördüm sattım. 10 kat kazanç fırsatını kaçırdım. #Tehol ü 14.50 tl den söyleyince aynı hatayı yaptım. Ancak 33 tl de en dipten söyleyince bir daha bu hatayı yapmayacağım dedim. %100 kazançla 1 ay gibi kısa zamanda en zirveden çıktım. #Smrva ya 195-200 tl de zarardaki hisselerinizi geçirin sabırla bekleyin dedi. Bir ayda sattığım hisseler %30 daha düşerken #Sümer %75 yaptı. Bende sizin gibi inanamıyordum. Hala tutun sabredin diyor açık açık. #Paseu yu 20 tl den beri söylüyor. 7 kat yaptı. 30-40 tl den almaya korkarken 88-90 tl den alın deyince girdim. Şaka gibi bu ortamda %50 kardayım. Hala gidecek diyor. #Blume eskiden ismi #Metur iken 20 tl’den söyledi 4 kat yaptı. #Dstkf 130 tl de iken söyledi 8 kat yaptı. Zararda beklemeyin bu hisseleri alın tutun, oyun oynamayın dedi. 500-600 tl ye hisse gittiğinde 1000 hedefi var. 1000 tl ye doğru satın almayın dedi. Ne mi yaptım. Aptallık edip 4 kat yükselen hisse 130 lardan alınır mı dedim. Hayatımın fırsatını bir kez daha kaçırdım. #Emkel 20 tl den alın dediğinde umursamadık. 30-40-55 lerde almak kısmet oldu. 125 tl de en zirveden çıkardı ve bir daha bulaşmayın dedi. Dehşet verici hisse yıkıldı. #Quagr geçen sene aralık ayında 2.70 tl de yazdığında defalarca bekleyin demesine rağmen gitmiyor diye sattık. 4 tl ve 7.70 tl de aldırdı. Hayret verici. 2-3 kat yukarıdan girdim. 11.70 te en zirveden çıkardı. Gerçek hayat hikayeler çok ama biz yanlış insanların peşinden gittik, gitmeye devam edeceğiz. Keşke yıllar önce tanısaydım demeye devam edeceğiz. Haberiniz yoksa olsun. Mehmet Şahin Asiltürk Hesaplarını geç kalmadan takip edin. İnamıyorsanız aşağıdaki videoyu izleyin. Size hayatınızdaki en büyük yatırım tavsiyesi bu olacaktır. Ona sarılın bırakmayın.
Mehmet Şahin Asiltürk81,309 Aufrufe • vor 8 Monaten

Gazze'yi gündemden düşürmeyelim...❗ 🇵🇸🇵🇸🇵🇸 Benim tarafım mazlumların yanıdır...❗ Rabbim; Filistin'li kardeşlerimize şanlı bir zafer nasip eylesin. Âmin...🤲 Ben de Gazze'liyim. #MeTooFromGaza ______ #bist100 Jota Silva #saldırı Can Holding'e #endeks Charlie Kirk
Ç̲ö̲l̲ ̲F̲ır̲t̲ın̲a̲s̲ı 🇹🇷90,453 Aufrufe • vor 9 Monaten

şöle bir çalışma var ve bence bi izleyin faydası olur sizlere. #bist #borsa #endeks
ibrahimKIRAÇ139,717 Aufrufe • vor 1 Jahr

Senden önce bir "Hiç' tik " Seninle yürümeye and içtik ☝️ #ErdoğanınYanındayız #WeAreErdoğan Recep Tayyip Erdoğan #Turkey F-16 #Endeks Yusuf Güney Venezuela / Kenan Işık / Hoşşt Yahudi / Tel Aviv / Kürecik #HaddiniziBileceksiniz @BaharBi80127446 ☾☆ 𝓔𝓢𝓘̇𝓝𝓒𝓔 ☆☾ Yücel Uzun
Hasan Türker 🇹🇷133,485 Aufrufe • vor 1 Jahr




