#evajinek

Ook bij #evajinek gaat het over de 92.997 euro voor het TikTokfilmpje van Dilan Yesilgöz - Zegerius. Iedereen spreekt er schande van, niet alleen de oppositie, maar zelfs coalitiegenoot CDA. Maar wat zegt @maaikeschoon: ‘ … dat er ONGETWIJFELD een heel goeie reden voor is geweest … ‘ Wat mankeert onze journalisten van de mainstreammedia toch, een onderzoeksjournalist nota bene, dat ze NOOIT, NOOIT, NOOIT de minste kritiek durven uiten op iets dat zo flagrant mis is als bijna een ton belastinggeld wegpissen om een ijdele selfie te maken. Zelfs als een coalitiepartner kritisch is, blijft de ‘onderzoeksjournalist’ ontkennen uit doodsangst om een minister een keertje niet te pleasen. Van de Nederlandse Vereniging van Journalisten hoeven we niks te verwachten, dus laten we nu afspreken dat de titel ‘onderzoeksjournalist’ net zoveel waard is als ‘gediplomeerd piskijker’.
Harm Beertema88,006 Aufrufe • vor 3 Monaten
Keine weiteren Inhalte verfügbar
