#geli̇yoruz

İSTANBULDAN ÇIKTIK YOLA, ELDE BELDE EMANET… #GELİYORUZ
FENERBAHÇE TRİBÜNÜ76,209 Aufrufe • vor 10 Monaten

TAT VERMİYOR İNAN, SENSİZ GEÇEN SANİYE! 🔥 #GELİYORUZ
Beşiktaş'ın Çocukları54,769 Aufrufe • vor 8 Monaten

Sikeceğiz fener seni, işte orada… Kadıköy’de şenlik var, ibne kanarya! #GELİYORUZ
Beşiktaş'ın Çocukları35,233 Aufrufe • vor 6 Monaten


