#geli̇yoruz

İSTANBULDAN ÇIKTIK YOLA, ELDE BELDE EMANET… #GELİYORUZ
FENERBAHÇE TRİBÜNÜ76,209 görüntüleme • 10 ay önce

TAT VERMİYOR İNAN, SENSİZ GEÇEN SANİYE! 🔥 #GELİYORUZ
Beşiktaş'ın Çocukları54,769 görüntüleme • 8 ay önce

Sikeceğiz fener seni, işte orada… Kadıköy’de şenlik var, ibne kanarya! #GELİYORUZ
Beşiktaş'ın Çocukları35,233 görüntüleme • 6 ay önce


