#mutlakgeçim

Bize 80 senedir yalan söylüyorlar. Cumhuriyeti niye beğeniyoruz? Bizi padişahlıktan alıp parlamenter sisteme geçiyor diye. 1923'te Meclis kuruluyor, 46'ya kadar seçim yok. 46'daki de sahte. 50'de adam seçiliyor, 60'ta asıyorsun. Nerede Cumhuriyetin değerleri?" #MutlakGeçim
Siyaset Masası10,497 次观看 • 26 天前
没有更多内容可加载

