#priscillanothetown

Priscilla cantando ‘Ela Partiu’ de Tim Maia no The Town. #PriscillaNoMultishow #PriscillaNoTheTown
PRISCILLA Comunicações854,447 görüntüleme • 9 ay önce

gente, e o facecard chocante né??? pqp eu quero uma foto DESTE momento!!!!! #PriscillaNoMultishow #PriscillaNoTheTown
di ★251,872 görüntüleme • 9 ay önce

imagina se lendas aparecessem no meu show hoje?? #PRISCILLAnoTheTown
PRISCILLA145,712 görüntüleme • 9 ay önce
Daha fazla içerik yok.

