Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
1 año de vida. 4 meses para gobernar.
13,445 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Jordi3 лет назад
yo os votaría pero lo tenéis todo en catalán, incluso el nombre. LIBERTAD

Dolors63 ||*||Aquí no s'ha acabat res!3 лет назад
Us dieu "valents" però sou tirans amagats sota el paraigües dels castellans!

ADN Català 🏴🇦🇩3 лет назад
Governar el que??? Si no teniu ni representació a Barcelona!!! Sou una merda podrida! 💩💩💩

elomema3 лет назад
Foteu FÀSTIC, Manía i Bomiteres. Colons.

Kitus3 лет назад
Heu nascut ja morts, abandoneu tota esperança i aneu a cagar al Círculo Ecuestre

l’hort del Miliu3 лет назад
Tampoc justificareu el robatori (expoli) dels 20.000 M€ anuals?

Joan Piñol3 лет назад
Serà a l'escala de casa.

Feminismo=Igualdad3 лет назад
😂😂😂😂😂😂😂😂

el Falgàs3 лет назад
Jojojo
