正在加载视频...
视频加载失败
1 Nisan'da ne mi olacak?
10 条评论

- 1. sırada hep AKP çıkıyor muhalefetten ses yok. -İBB seçimleri iki kez tekrar edildi muhalefetten ses yok. -Yabancılara vatandaşlık veriyorlar, oy kullandırtıyorlar muhalefetten ses yok. -SEÇSİS sistemi devreye giriyor muhalefetten ses yok. Bu sözde muhalefet artık sıktı!

Boş boş konuşup gündem olmaya calısma özturk işibe bak O zaman İzmir'i Ankara'yı İstanbul'u antalya'yı adana'yı almamız lazımdı gerçekten o kadar boş insansın ki

Muhalefet partileri bu uygulamaya neden sessiz hiç bir parti başkanları bu konuyu konuşmak istemiyor Muhalefet partisi olarak tek başkan siz dile getiriyorsunuz diğerlerinin umrunda değil nedenini bilmiyorum ağzınıza sağlık

"SÖZDE MUHALEFET" Her seçim olduğu gibi 1 Nisan'dan sonra birkaç gün yine seçmenlerine salya sümük ağlar, Sonra elleri ile verip Halka kaybettirdikleri seçime bahaneler üretirler Nisan ortası falan herşey unutulur gider. İktidarın muhalefet ile dizayn ettiği seçim senaryosu bu.

Muhalefet biraz kafasını kullansaydı genel seçimlerde uyanıp yabancı seçmenden sorgulamaya başlardı. Geç uyanıyorlar.

Refah partisinin durduk yere aday çıkarmasını birazda bununla alakalı olabilirmi diye düşünmedim değil.. Nasıl olsa "kaydırmalı" oylar..

Öztürk bey,bu SEÇSİS konusunda çok uyarmışın,buna karşı çok mücadele etmişin. Ve dediklerinin hepsi de çıkmış! Ben onları yeni yeni görüyorum. Onları indirip paylaşmalı.

Başkan bu adam ölmeden bu ülkeye güneş hiç doğmayacak.

Sen 2006 senesinde, Tacikistan'da görev yaparken, neden Türkiye'den o ülkeye gitmiş bir Tarih hocasını verdiğin yemeğe davet etmedin?

Neyini düzelteyim? 2006 yılında ben Tacikistan'da değildim. Avrupa Birliği Daimi Temsilciliği'nde Brüksel'de müsteşardım. Tacikistan'a Büyükelçi olarak 2015 yılında gittim. Dolayısıyla yanlış bilgi verilmiş size. Sevgiler
相关视频
Sensitive content
aybüke sabah gerçekten katmer mi yedin skankakskdkslf ne olacak sizin bu katmer sevdanız..
nazar perisi
135,376 次观看 • 8 个月前

