Loading video...
Video Failed to Load
100 yılın çalımı
10 Comments

Çalım atınca çalım attık dedin mi @mozes1907 ?

PsikolojikMEN

Cango abartma tozu boşişler başkanı

İnternet ve arşiv ne kadar güzel bir şey..

Ben her zaman derim, Fenerbahçe taraftarı, Galatasaray medyası, Galatasaray fenomenleri ve Fenerbahçeli gibi gözüküp Galatasaray hizmetkarları tarafından KOYUN SÜRÜSÜ GİBİ GÜDÜLÜYOR.

100 yılın çalımı ne aw bu fenolar harbiden dünkü bebe Fenerbahçe kap bildirimi yapılan, fırma giydirilen oyuncuları getirdi zaha ya 100 yılın çalımı diyorlar aq

Bunları başımıza fenomen edenlerin amına koyayım.

zaha yı kaç kere seyretmişler acaba hep patlıyorlar zaha yı tete yi bugün de osimhen başkan alsaydı küfür ederdim aptalmısın diye yine haklı çıkmanın gururunu yaşıyorum bu kardeşlerim sayesinde zaha iş yapmaz dedik adı bizimle geçtiği ilk gün

Tamam da o dönem herkes aynı şeyi düşündü zaten. Adam iş yapmadı o ayrı

Cango bu AMK gizli GS li azizbahçeli gördük yüzyılın çalımını ??

