Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
100点満点中120点のニケ、エレグですぞ!
7 Yorum

Momokun 🍑2 yıl önce
Me at AX

Silverstone art2 yıl önce
The transition from that badass beginning animation to the "recoil" is killing me

Dyliokhan2 yıl önce
Cubby wife, me like

𝕏収益化研究所🏵️2 yıl önce
一生保存したい

DUNGEON-00X2 yıl önce
@jamm3rd

Sio2 yıl önce
I feel a strange urge to play nikke now... I wonder why

hiro39392 yıl önce
エレグのリロードモーションが可愛くて好き
