Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
12/9/24 Günaydın🙋🏼♂️ #BoşuBoşuna
22,554 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Günaydın @karagozilker bey. Primlerimiz fazlasıyla dolduğu halde 8.9.1999 tarihinden sonra işe girdik diye 17-20 yıl #boşuboşuna çalışacağız. Tek isteğimiz 2000-2008 arası sgklılar için adil ışık geçiş düzenlemesi istiyoruz #MuhalefetinGündemiKademe @nowhaber

Ömrümüzü verdigimiz emeklilik yolunda kademe anayasal hakkimizdir. #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #MuhalefetinGündemiKademe

#BoşuBoşuna mı 25 yıl çalıştım, benden küçük benden az primi olanlar emekli oldu, 1 güne 17-20 yıl fark hiçbir vicdana sığmaz. Kademeli emeklilik haktır. @karagozilker @nowhaber #ÇalarSaat #MuhalefetinGündemiKademe

Günaydın, bugün #Boşuboşuna kaybolan bir neslin günü. Allah bir daha yaşatmasın. #MuhalefetinGündemiKademe

Kademeli Emeklilik Anayasal Hakkımızdır #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #ÇalarSaat #MuhalefetinGündemiKademe

8 eylul 99 sonrası Emeklilikte adaletli bir kademelendirme bekliyor #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #ÇalarSaat #MuhalefetinGündemiKademe

Günaydın ilker bey Aynı yaştaki birini 43 diğerini 60 yaşında emekli olacak Bu ne kanuna sığar ne de adalete. Adaletli bir kademe tek çözüm. #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #ÇalarSaat #MuhalefetinGündemiKademe

ADALET ve Eşitlik için Kademe Talep değil hakkımızdır Susmayın #BoşuBoşuna #MuhalefetinGündemiKademe

Ömrümüzü verdigimiz emeklilik yolunda kademe anayasal hakkimizdir. #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #MuhalefetinGündemiKademe

Günaydın iyi yayınlar adalet arayanlar burda Kademe gelecek yüzler gülecek kademe yoksa seçim var diyor destek bekliyoruz #BoşuBoşuna @karagozilker @nowhaber #ÇalarSaat #MuhalefetinGündemiKademe
