正在加载视频...
视频加载失败
✅17’DE 17! NORMAL DEĞİL…
11 条评论

kemal bayrak2 年前
19 yaparız,sen rahat ol

Weather, Maps and some AI2 年前
Stay safe and be prepared!

Mehmet GEÇER 🇹🇷🇹🇷2 年前
🧿🧿🧿🧿

R a m o #Hedef25💛❤️2 年前
Söz konusu GS ise her türlü şerefli başarı normaldir.

Ahmet Yazgülü2 年前
Gayet normal 💯🙋♂️

Esad ❌2 年前
Okan Buruk ve Galatasaray birleşiminden, çok normal.

İSMAİL65302 年前
62 maçta 57 penaltı normal olduğu kadar bu da normal

murat canavar2 年前
Asıl normal olmayan GALATASARAY 💛❤️

Hulya🇹🇷🇹🇷🇹🇷🦁🦁🦁2 年前
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Fetöcü_İhsan_Kalkavan2 年前
Fenerbahce 18de 16 Az adam olsan keske Hepsi de hakemle

Adanmış.FB2 年前
Türkiye liginde normal ?
