Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
2008 İstanbul’u…
4,111,643 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Ülkeyi batırdılar resmen demografik yapısıyla oynayarak

Sakinlik dinginlik varmış. Sanki herkes telaşsız

Bunlar da benden olsun ,2008 yılı ile 2024 yılı kıyaslamasını da siz yapın artık.

Canım ülkemin içine ettiler

Tamda bu yıl iste 2008'den sonra Hem iktidar hemde ulke mekanikleri ciddi sekilde degisti... Haliyle nufus 10 kat arttı ve karısık millet stratejisi uygulanmaya basladı...

Korkarım sonumuz Gazze gibi olacak.

Henüz çoğu şey ve hayatımız bok olmamış…

@0313truth O sırada, AKP BOP'u devreye sokmuştu zaten ve satışlar son gaz devam ediyor ama millet uyanmıyordu. Üstelik Almanya'da yaşadığım halde anlıyordum ne olacağını ve söylediğimizde, komplo teorisi üretiyorsun diyordu herkes. Hep beraber gördük teoriyi.

Eskiler eskiden güzeldi be🥹

O malum kitlenin henüz ülkeye kitlenmediği zamanlar heyyy yavrum heyy☹️
