Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
2024 εξάγουμε πολιτισμό 👇👇
10 Kommentare

Κρίμα που δεν ήταν με τα πόδια Να δω τι μάγκες θα ήταν

Είμαι ευαίσθητος σε αυτά τα θέματα. Νομίζω ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση κακοποίησης και θανάτωσης του ζώου, γιατί και αυτά είναι συνηθισμένα. Η όλη πλάκα ή "πλάκα" δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι ο λύκος δεν έκανε απλά στην άκρη να ξεφύγει αλλά συνέχιζε στη τροχιά του αμαξιού.

Και γιατί δεν πατάνε φρένο να το αφήσουν στην ησυχία του; Γιατί το κυνηγούν κορναροντας;

ΠΣΟΦΟ στον μαλακα!!!

ΝΤΡΟΠΗ ακούγονται νέα παιδιά

Απο που είναι αυτά τα μούλικα ; Μπορούμε να μάθουμε ;

Δε ξέρω, εδώ ο μάγκας που τράβηξε το βίντεο

Ακραια κακοποιηση ζωου. Να φανταστω στη γενια σου οταν σας επιανε μαλακια στον εγκεφαλο συνθετατε 12γραμμα σε συνεχεια του Τσαϊκοφσκι ή πινατε ανθρακουχα αντι για τσαϊ.

Ποια γενιά μου ρε φίλε, έχω δει στο βουνό και ζαρκάδι και ελάφι και άλλα άγρια ζώα. Τα άφηνα στην ησυχία τους,δε τα κυνηγούσα με το αυτοκίνητο κορναροντας. Θέμα παιδείας και σεβασμού είναι

Δυστυχώς αυτά τα "παιδιά" που απλά θα μπορούσαν να σταματήσουν στην άκρη κ να αφήσουν το ζώο στην ησυχία του, το κυνήγησαν για να το τρομάξουν, του έβγαλαν την ψυχή στο τρέξιμο για μερικά λεπτά βίντεο. Άξιοι για πολιτικοί, κτλ αυτού του "τόπου" αχρειων.
