Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

2024 εξάγουμε πολιτισμό 👇👇

88,533 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Depressed Superman
Depressed Supermanvor 2 Jahren

Κρίμα που δεν ήταν με τα πόδια Να δω τι μάγκες θα ήταν

Profilbild von Βελισσάριος
Βελισσάριοςvor 2 Jahren

Είμαι ευαίσθητος σε αυτά τα θέματα. Νομίζω ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση κακοποίησης και θανάτωσης του ζώου, γιατί και αυτά είναι συνηθισμένα. Η όλη πλάκα ή "πλάκα" δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι ο λύκος δεν έκανε απλά στην άκρη να ξεφύγει αλλά συνέχιζε στη τροχιά του αμαξιού.

Profilbild von Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱
Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱vor 2 Jahren

Και γιατί δεν πατάνε φρένο να το αφήσουν στην ησυχία του; Γιατί το κυνηγούν κορναροντας;

Profilbild von Ρόζα 🌹🦁🇬🇷 (Μόνικα Μπελουτσι)
Ρόζα 🌹🦁🇬🇷 (Μόνικα Μπελουτσι)vor 2 Jahren

ΠΣΟΦΟ στον μαλακα!!!

Profilbild von elenasagiadinou
elenasagiadinouvor 2 Jahren

ΝΤΡΟΠΗ ακούγονται νέα παιδιά

Profilbild von Dimitris
Dimitrisvor 2 Jahren

Απο που είναι αυτά τα μούλικα ; Μπορούμε να μάθουμε ;

Profilbild von Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱
Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱vor 2 Jahren

Δε ξέρω, εδώ ο μάγκας που τράβηξε το βίντεο

Profilbild von Σατράπης 𝕏
Σατράπης 𝕏vor 2 Jahren

Ακραια κακοποιηση ζωου. Να φανταστω στη γενια σου οταν σας επιανε μαλακια στον εγκεφαλο συνθετατε 12γραμμα σε συνεχεια του Τσαϊκοφσκι ή πινατε ανθρακουχα αντι για τσαϊ.

Profilbild von Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱
Ακροκεντρώος🇬🇷🇮🇱vor 2 Jahren

Ποια γενιά μου ρε φίλε, έχω δει στο βουνό και ζαρκάδι και ελάφι και άλλα άγρια ζώα. Τα άφηνα στην ησυχία τους,δε τα κυνηγούσα με το αυτοκίνητο κορναροντας. Θέμα παιδείας και σεβασμού είναι

Profilbild von Da E
Da Evor 2 Jahren

Δυστυχώς αυτά τα "παιδιά" που απλά θα μπορούσαν να σταματήσουν στην άκρη κ να αφήσουν το ζώο στην ησυχία του, το κυνήγησαν για να το τρομάξουν, του έβγαλαν την ψυχή στο τρέξιμο για μερικά λεπτά βίντεο. Άξιοι για πολιτικοί, κτλ αυτού του "τόπου" αχρειων.

Ähnliche Videos