正在加载视频...

视频加载失败

107,538 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

غُربة 🇵🇸🇪🇬 的头像
غُربة 🇵🇸🇪🇬2 年前

اغبي حاجة عملتها في حياتي اني كنت ضد التحرير لكني مش ندمان لاني من ساعتها وانا عيني انفتحت علي حاجات كتير كنت جاهل وغبي واتعلمت كتير اوي من ساعتها كنت ٢١ سنة ..الوقت ٣٤ ومدين بكل لحظة وعي انا فيها للثورة دي ربنا يعيدها ويخلصنا من الصرصار اللي بيحكمنا احنا نستحق افضل

mohamed osama 的头像
mohamed osama2 年前

يناير مكنتش مسرحيه بس الشعب مكنش متوقع مدي الخيانه والنجاسه الي في السلطه ضحوا بدمهم عشان تعيش بكرامه فا لما تتخلي عن دمهم وتبيعه وتخاف علي نفسك متقولش عليهم خونه ابويا كان مدير المشرحه في وسط البلد وكان بيوقلي اعداد المتقولين رهيبه كان بيروح يبات هناك كل يوم من كتر الشهداء

Saad 🔻☝️✌️ 的头像
Saad 🔻☝️✌️2 年前

بعد كل ده كل حاجه راحت بدون تحقيق اى هدف للأسف

و شجر اللمون دبلان 的头像
و شجر اللمون دبلان2 年前

قبل اول دقيقة من الكليب كانت دموعى على خدى

احمد حسين🇵🇸🇵🇸🇵🇸 的头像
احمد حسين🇵🇸🇵🇸🇵🇸2 年前

بحب أغنية صوت الحرية.

TURBO 的头像
TURBO2 年前

كنا يا دوب هنعرف معني الحريه وإذ بسحب وغيوم حجبت شمس الحريه ولكنها لن تدوم طويلاً

Tosta 的头像
Tosta2 年前

اجمل حاجه حصلت علي الكوكب.

momtaz ahmed 的头像
momtaz ahmed2 年前

قصة و انتهت و بعدها ٣٠ يونيو اللي خلعت الخرفان و رمتهم في السجون و الباقي هرب و عايشين خايفين من الترحيل

j 的头像
j2 年前

الحاجه الوحيده المستفده من الثوره اننا بناخد يوم 25 يناير اجازه 🥲

العقرب 🦂 的头像
العقرب 🦂2 年前

كأنها امبارح ☹️☹️

相关视频