Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
30周年アンバサダーの #ローランド 様よりサポーターの皆様へメッセージが届きました🗣️ 常に心のこもった熱いメッセージでセレッソ大阪を盛り上げてくださりありがとうございました! これからもよろしくお願いします!! #ForOurOsaka #セレッソ大阪
72,375 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
2 Yorum

RYO1 yıl önce
まじでローランドセレッソの社長してくれ笑笑 ビッグ補強めっちゃしてくれそう笑笑

羽澄ななこ👼🏻🍀シンセカイヒーロー1 yıl önce
I'm Nanako, in charge of Happy Green!!♡♡ I'm the youngest at 14 years old, and my goal is to reach 150cm in height. Please enjoy the song and dance to "Shinsekai Hero"! See you under the Glico sign in Dotonbori, Osaka! Please follow me!
