Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
31 Mart’ta sonuçlar ne olur?
12,173 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
8 Kommentare

Her sey ates pahasi milletin derdi gecim secim degil

Niye gidilmiyor sandığa Akp adayları çokmu iyi de onlara oy kazandıracaklar o zaman sandığa gitmeyenler bence muhalif görünüp iktidarı destekleyendir demokrasi adalet isteyen her zaman mücadele eder...

will we ever land on Mars?

Oylarımızın ne kadarını çalınmaktan kurtaracağız? Sonuçları bu belirleyecek

Hemen ertesinde DEMde büyük hesaplaşma başlar

Millet şeytani,iğrenç siyaseti hala anlamadı,anladığı,kavrayabildiği tek şey artık açlık ve ölümüne yokluk ve yoksulluğu kendi evinde hissetti o nedenle mecburen oy vermeyecek artık başka çaresi kalmadı.Çünkü yavaş-yavaş ölüyor,depremde göçük altında bağıra-bağıra ölenler gibi.

Paşam yüregime tercüman olmuşsunuz 👏👏👏👏👏👏👏👏👏🇹🇷

Ya tek adam ya çoğulcu laik demokratik bir ülke dilerim laiklik tercih edilir

