Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

【3.6 シンデレラトーナメント 試合後コメント】 伊藤麻希「私は、大切な仲間を……痛めつけてしまった!」 古沢稀杏「師匠、痛いですよぉぉ」 伊藤麻希「これからも『伊藤リスペクト軍団』としてやってくれる?」 古沢稀杏「はい!」 伊藤麻希「伊藤リスペクト軍団は! 絶対に売れるぞーー!」 古沢稀杏「おーー!」 伊藤麻希「伊藤リスペクト軍団の公式Tシャツ、絶対会社から販売させるぞーー!」 古沢稀杏「おーー!」

54,671 görüntüleme • 3 ay önce •via X (Twitter)

0 Yorum

Yorum bulunmuyor

Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek

Benzer Videolar