Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
4 Kasım son dip ve Ripple😉
151,760 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Diamond1 yıl önce
Kral adamsın abim 🫶🏻

Mert1 yıl önce
Bir iki üç 4 tamam ✅ ❤️🧿🥰

Kripto Messi1 yıl önce
İnce😎

mr.konuk1 yıl önce
Bunla gurur duyulur işte millet o günlerde dalga geçiyordu . Şimdi arşivdeki xrp twitlerini gosteriyolar 😂

Kripto Messi1 yıl önce
😉😎

Ali Yıldıray KORKMAZ1 yıl önce
Şu piyasada gördüğüm genel anlamda takipçisini koruyan, en sağlamcı 2-3 kişiden birisin tebrik ediyorum seni 🙏❤️ #XRP konusunda senden şeffafı yoktu. Emeklerinin boşa gitmemesine sevindim.

Kripto Messi1 yıl önce
Cansın❤️

sefa özer1 yıl önce
Kademeli olarak kaç seviyelerinden satışa başlarız hocam xrpyi

trypto1 yıl önce
ripple takas plani var mi?

Ahmet1 yıl önce
Millet Xrp coini ağzına almaya korktuğu zamanlarda bu adam aylarca bu coini konuştu olacak dedi ve oluyor gurur verici adamsın @Kriptomessi

Kripto Messi1 yıl önce
😎
