Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
50 BİN KİŞİ HEP BİRLİKTE… ☠️
369,201 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Cano 🇹🇷1 yıl önce
Böyle olur

AHMET YILMAZ1 yıl önce
Siz niye üstünüze alındınız adınız bile geçmiyor

samet Büyükbayrak1 yıl önce
Morinhoyo hocamız Bence byle çıkması lazım Liva Mert. Becao Djiku Orsolvolde Abramat Fred. İsmail Szymanski. Maximen Dzeko

JİMMY1 yıl önce
Şu şekil olmazsa darılırız

Galatasaray's whip🦁1 yıl önce
Sene sonu aynısını yapmasak siksinler

Şahin Öcal1 yıl önce
50 bin kişi sezon boyunca bu nu söylerken, tribüne dönüp ayıp oluyor mu dedin zibidi... Sezon sonu bu şarkıyı duyunca zoruna gidiyor mu?? O kadar da gitsin 😂😂😂 Küfüre karşıyım,asla da etmedim Fakat sonunda dayanamayıp karşılık verene de kizmam.

Burak🇳🇬1 yıl önce
Madem pembelisin bu çocuğa vermelisin

berk1 yıl önce
CEZALARIN EN BÜYÜĞÜ GENÇ FENERBAHÇELİLER 🥷

