Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

478,315 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

fatih demirbaş's profile picture
fatih demirbaş1 year ago

Oevladı 1 lira vergi vermezsin devlete, 6 bin tl diyor bide sana iş yaptıran belediyeninde …..

Bilge's profile picture
Bilge1 year ago

6 bin tlcik de maliyet ne? 500-600₺

Adrenalin's profile picture
Adrenalin1 year ago

Daha iyisini 2 gün önce 1150 liraya aldım gram koku yok tertemiz bol uykuluklu herkes kurnaz olmuş amq bilmeyeni her türlü skyrlar

kemansever's profile picture
kemansever1 year ago

Abi dilerseniz siz bize aybeninizi verin biz sonra size eft havale..

Tutumlu Tulumba's profile picture
Tutumlu Tulumba1 year ago

Asgari ücretle 3 şiş alamıyorsun.

26's profile picture
261 year ago

Köprü altı yok kenarında pas tutmuş külüstür kamyonetin kasasında eldivvensiz sakatat hazırlıyor ve bundan yemek alan var bu ülke gelişemez

Hasan ALKAN's profile picture
Hasan ALKAN1 year ago

İbine 1 tanne butonu 500 TL ye alıyor 6.000 diyor

filedelfiyalı kürt benjamin F.'s profile picture
filedelfiyalı kürt benjamin F.1 year ago

Herkes niye bı kadar iddaalı bu ülkede

HaLiL ✨'s profile picture
HaLiL ✨1 year ago

Normalde sakatat ürünleri et fiyatlarının altında olması gerekirken bizde rağbetinde fazla oluşunu esnaflar resmen kullanıyor üstelik değil,sakatat artık normal et yerken bile insanlar kaç kez düşünüyor ne yiyoruz kimse bilmiyor ciğer yerine köpeğe atılan akciğer yediren var yazk

engin10's profile picture
engin101 year ago

Ne vergi veriyor ne fiş kesiyor, ne güzel dünya.

Related Videos