Sensitive content

This media may contain sensitive content.

正在加载视频...

视频加载失败

478,315 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

fatih demirbaş 的头像
fatih demirbaş1 年前

Oevladı 1 lira vergi vermezsin devlete, 6 bin tl diyor bide sana iş yaptıran belediyeninde …..

Bilge 的头像
Bilge1 年前

6 bin tlcik de maliyet ne? 500-600₺

Adrenalin 的头像
Adrenalin1 年前

Daha iyisini 2 gün önce 1150 liraya aldım gram koku yok tertemiz bol uykuluklu herkes kurnaz olmuş amq bilmeyeni her türlü skyrlar

kemansever 的头像
kemansever1 年前

Abi dilerseniz siz bize aybeninizi verin biz sonra size eft havale..

Tutumlu Tulumba 的头像
Tutumlu Tulumba1 年前

Asgari ücretle 3 şiş alamıyorsun.

26 的头像
261 年前

Köprü altı yok kenarında pas tutmuş külüstür kamyonetin kasasında eldivvensiz sakatat hazırlıyor ve bundan yemek alan var bu ülke gelişemez

Hasan ALKAN 的头像
Hasan ALKAN1 年前

İbine 1 tanne butonu 500 TL ye alıyor 6.000 diyor

filedelfiyalı kürt benjamin F. 的头像
filedelfiyalı kürt benjamin F.1 年前

Herkes niye bı kadar iddaalı bu ülkede

HaLiL ✨ 的头像
HaLiL ✨1 年前

Normalde sakatat ürünleri et fiyatlarının altında olması gerekirken bizde rağbetinde fazla oluşunu esnaflar resmen kullanıyor üstelik değil,sakatat artık normal et yerken bile insanlar kaç kez düşünüyor ne yiyoruz kimse bilmiyor ciğer yerine köpeğe atılan akciğer yediren var yazk

engin10 的头像
engin101 年前

Ne vergi veriyor ne fiş kesiyor, ne güzel dünya.

相关视频