ๆญฃๅœจๅŠ ่ฝฝ่ง†้ข‘...

่ง†้ข‘ๅŠ ่ฝฝๅคฑ่ดฅ

7๏ธโƒฃ ๐™จ๐™š๐™ž๐™ฏ๐™ค๐™š๐™ฃ๐™š๐™ฃ ๐™—๐™ž๐™Ÿ ๐™จ๐™ฉ๐™–๐™ข๐™ฃ๐™ช๐™ข๐™ข๐™š๐™ง 7๏ธโƒฃ Merci, coach. Merci, Hein! #COBW #GNTSTVV

10,859 ๆฌก่ง‚็œ‹ โ€ข 2 ๅนดๅ‰ โ€ขvia X (Twitter)

6 ๆก่ฏ„่ฎบ

KAA Gent Nieuws ็š„ๅคดๅƒ
KAA Gent Nieuws2 ๅนดๅ‰

Petitie om deze video na de match op de schermen te tonen! ๐Ÿ‘‘

Michaรซl Gillis ็š„ๅคดๅƒ
Michaรซl Gillis2 ๅนดๅ‰

Magnifiek

Mathis 9000 ็š„ๅคดๅƒ
Mathis 90002 ๅนดๅ‰

Merci voor alles Hein ! ๐Ÿซก๐Ÿ”ตโšช๏ธ

Tom Capiau ็š„ๅคดๅƒ
Tom Capiau2 ๅนดๅ‰

Voor altijd ons opperhoofd! โšฝ๏ธ๐Ÿ†๐Ÿ’™๐Ÿค๐Ÿ’™๐Ÿค

Marc Claeys ็š„ๅคดๅƒ
Marc Claeys2 ๅนดๅ‰

Als het toch zo een goeie coach is, waarom geef je hem dan geen nieuw contract ? Denken jullie echt dat het volgend jaar beter zal zijn ? Een nieuwe ploeg koop je biet , die moet je geleidelijk opbouwen, en dat breken jullie nu af tot op de grond Disgusting

GUY DE KEYSER ็š„ๅคดๅƒ
GUY DE KEYSER2 ๅนดๅ‰

ben RSCA-supporter...maar echt wel proficiat Hein met je prestaties bij de Buffalo's...je bent een weergaloos goede trainer met glashelder inzicht...Belgiรซ EN Hent mag trots op je zijn ....groetjes uit Hamme

็›ธๅ…ณ่ง†้ข‘