Loading video...
Video Failed to Load
700+ på plass 😍👏
38,442 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Niklas Berntsen1 year ago
Fint om de 11 som var i lagoppstillingen før kamp, også velger å møte opp.

Shpongus1 year ago
Håper dere koser dere!

Sander Rønning1 year ago
Dumt at halvparten dro hjem i pausen da

Th🥎mas Christiansen1 year ago
Hver og en på bane, benk og i adm. bør personlig beklage til ALLE oppmøtte kanaris på Briskeby!

Polo🧢1 year ago
sjer ut som det bli 700 - 0 å

Alexander Derrica1 year ago
Ligger under 3-0 etter 33 min...Trist at ingen spillere møter opp i en slik viktig kamp😭

Anders Eftestøl1 year ago
Beste fansen i Norge! Synd at laget ikke står i stil med supporterne…

Mitt START - 19051 year ago
Ikke galt! Men ser ikke ut som det hjalp så j... mye

Håkon Løken Haugen1 year ago
Tenk om spillerne hadde levert halvparten av det kanarifansen leverer kamp etter kamp! Da hadde vi snakka om medaljer istedenfor obos!

Kåre Pistol1 year ago
Fikk godt betalt de
