Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

700+ på plass 😍👏

38,442 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Niklas Berntsen's profile picture
Niklas Berntsen1 year ago

Fint om de 11 som var i lagoppstillingen før kamp, også velger å møte opp.

Shpongus's profile picture
Shpongus1 year ago

Håper dere koser dere!

Sander Rønning's profile picture
Sander Rønning1 year ago

Dumt at halvparten dro hjem i pausen da

Th🥎mas Christiansen's profile picture
Th🥎mas Christiansen1 year ago

Hver og en på bane, benk og i adm. bør personlig beklage til ALLE oppmøtte kanaris på Briskeby!

Polo🧢's profile picture
Polo🧢1 year ago

sjer ut som det bli 700 - 0 å

Alexander Derrica's profile picture
Alexander Derrica1 year ago

Ligger under 3-0 etter 33 min...Trist at ingen spillere møter opp i en slik viktig kamp😭

Anders Eftestøl's profile picture
Anders Eftestøl1 year ago

Beste fansen i Norge! Synd at laget ikke står i stil med supporterne…

Mitt START - 1905's profile picture
Mitt START - 19051 year ago

Ikke galt! Men ser ikke ut som det hjalp så j... mye

Håkon Løken Haugen's profile picture
Håkon Løken Haugen1 year ago

Tenk om spillerne hadde levert halvparten av det kanarifansen leverer kamp etter kamp! Da hadde vi snakka om medaljer istedenfor obos!

Kåre Pistol's profile picture
Kåre Pistol1 year ago

Fikk godt betalt de

Related Videos

1200 gule og svarte er på plass 👏🔥
0:29

Sensitive content

1200 gule og svarte er på plass 👏🔥

Lillestrøm SK

19,304 views • 1 year ago