Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
700+ på plass 😍👏
38,442 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Niklas Berntsen1 год назад
Fint om de 11 som var i lagoppstillingen før kamp, også velger å møte opp.

Shpongus1 год назад
Håper dere koser dere!

Sander Rønning1 год назад
Dumt at halvparten dro hjem i pausen da

Th🥎mas Christiansen1 год назад
Hver og en på bane, benk og i adm. bør personlig beklage til ALLE oppmøtte kanaris på Briskeby!

Polo🧢1 год назад
sjer ut som det bli 700 - 0 å

Alexander Derrica1 год назад
Ligger under 3-0 etter 33 min...Trist at ingen spillere møter opp i en slik viktig kamp😭

Anders Eftestøl1 год назад
Beste fansen i Norge! Synd at laget ikke står i stil med supporterne…

Mitt START - 19051 год назад
Ikke galt! Men ser ikke ut som det hjalp så j... mye

Håkon Løken Haugen1 год назад
Tenk om spillerne hadde levert halvparten av det kanarifansen leverer kamp etter kamp! Da hadde vi snakka om medaljer istedenfor obos!

Kåre Pistol1 год назад
Fikk godt betalt de
Похожие видео
Hvis noen lurte. Vi er på plass i Drammen 😮💨🔥
Vålerenga Fotball Elite
37,854 просмотров • 1 год назад
