Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
700+ på plass 😍👏
38,442 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Niklas Berntsen1 yıl önce
Fint om de 11 som var i lagoppstillingen før kamp, også velger å møte opp.

Shpongus1 yıl önce
Håper dere koser dere!

Sander Rønning1 yıl önce
Dumt at halvparten dro hjem i pausen da

Th🥎mas Christiansen1 yıl önce
Hver og en på bane, benk og i adm. bør personlig beklage til ALLE oppmøtte kanaris på Briskeby!

Polo🧢1 yıl önce
sjer ut som det bli 700 - 0 å

Alexander Derrica1 yıl önce
Ligger under 3-0 etter 33 min...Trist at ingen spillere møter opp i en slik viktig kamp😭

Anders Eftestøl1 yıl önce
Beste fansen i Norge! Synd at laget ikke står i stil med supporterne…

Mitt START - 19051 yıl önce
Ikke galt! Men ser ikke ut som det hjalp så j... mye

Håkon Løken Haugen1 yıl önce
Tenk om spillerne hadde levert halvparten av det kanarifansen leverer kamp etter kamp! Da hadde vi snakka om medaljer istedenfor obos!

Kåre Pistol1 yıl önce
Fikk godt betalt de
Benzer Videolar
Hvis noen lurte. Vi er på plass i Drammen 😮💨🔥
Vålerenga Fotball Elite
37,854 görüntüleme • 11 ay önce
