Loading video...
Video Failed to Load
86-88 de ben 🔥 #Bitcoin
9 Comments

.1 year ago
Abi sanki 91 sondu döner burdan. Altlar için iyi olmuyor cabı çıktı çoğunun. Mesele düşmesi değil çok düştükten sonra eski yerine dönmesi sıkıntı. Yukarıdan dalan yatırımcı hiç oluyor

Best Wallet1 year ago
🚀 Best Wallet - NO KYC crypto wallet 💸

Hikmet GÖK1 year ago
Öyle bir alım fırsatı yaratmazlar diye düşünüyorum beklenti oluşur ama hiçbir zaman beklentiler gerçekleşmez 😅

By Anderson1 year ago
Ak gandalf mı olucam hocaö

By Anderson1 year ago
Yani meali nedir

Blackberry1 year ago
Çok isterim buradan dönmesini 🥹

Ahmet Öz1 year ago
Kral benzetme harika😁

Galip Gümüş1 year ago
Bu rakamları yeniden anmaya başlamayın lütfen. Zaten, günlerdir beynimin içinde dolanıp duran, "88'lere gelmeden düzeltme bitmiş diyemem" dediğiniz paylaşımlarınız, kabusum oldu 😱

Aydın Dönmez1 year ago
😂

