Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
86-88 de ben 🔥 #Bitcoin
9 Yorum

.1 yıl önce
Abi sanki 91 sondu döner burdan. Altlar için iyi olmuyor cabı çıktı çoğunun. Mesele düşmesi değil çok düştükten sonra eski yerine dönmesi sıkıntı. Yukarıdan dalan yatırımcı hiç oluyor

Best Wallet1 yıl önce
🚀 Best Wallet - NO KYC crypto wallet 💸

Hikmet GÖK1 yıl önce
Öyle bir alım fırsatı yaratmazlar diye düşünüyorum beklenti oluşur ama hiçbir zaman beklentiler gerçekleşmez 😅

By Anderson1 yıl önce
Ak gandalf mı olucam hocaö

By Anderson1 yıl önce
Yani meali nedir

Blackberry1 yıl önce
Çok isterim buradan dönmesini 🥹

Ahmet Öz1 yıl önce
Kral benzetme harika😁

Galip Gümüş1 yıl önce
Bu rakamları yeniden anmaya başlamayın lütfen. Zaten, günlerdir beynimin içinde dolanıp duran, "88'lere gelmeden düzeltme bitmiş diyemem" dediğiniz paylaşımlarınız, kabusum oldu 😱

Aydın Dönmez1 yıl önce
😂


