Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
“9 kayip?” :(
56,399 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Çin ya da başka bir yer; lütfen görüntüleri kıyaslayın ve unutmuyın ki biz bu görüntü ve İlgili bilgilerden yoksun bırakılıyoruz ne yazık ki ;)

Çin burası Çin.

@Nurankatsal1 Çok ürkütücü ; vah ülkem vah hiç uğruna yok olan hayatlar .

Burası İliç olmasa da İliç için bundan geri kalmaz görüntüler var. Bu Çin görüntülerini piyasaya sürenler belli, amaçları belli. Gene de hiçbir şey gerçeği değiştiremez: O gün, hiçbir siren yok, alarm yok, uyarı yok, iş paydosu yokken nasıl sadece 9 kişi yok?

Abi burası İliç gibi durmuyor. Farklı bir yerden, paylaşanlar kafa bulandırmak için kullanmış olabilir. İliç’in bundan farkı yok ama bu iliç’den değil..

9 kayip dogrudur. teknolojide bayagi ilerlemisiz. o toprak altinda kalan 100 lerce kamyonun hic birinde kullanan yok, otomatik pilot

😢😢

Eyvah eyvahhhh

Tanıştığımıza memnun oldum Turgut Bey. Bilim aşkınıza hayran oldum.

Tüik dediyse 9 dogru sayı Neyin tam rakamı verildiki 22yıldır. Aileler düşsün peşine 130 bin tl susmuşlar. Canadaya gezmeye götürülen bld başkanına valiye muhtara gitsinler.
