Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

A car that started 40th (!!!) is the 1️⃣ car left standing!

79,249 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Busch Beer profil fotoğrafı
Busch Beer1 yıl önce

BAD DAY TO BE A WATERMELON

Zack profil fotoğrafı
Zack1 yıl önce

Give prime the whole season, what an amazing broadcast

nascarfan profil fotoğrafı
nascarfan1 yıl önce

Put every race on prime!!

CHAMPIONES CHAMPIONES OLE OLE OLE profil fotoğrafı
CHAMPIONES CHAMPIONES OLE OLE OLE1 yıl önce

Clint Bowyer is at home in absolute shambles.

Hiser profil fotoğrafı
Hiser1 yıl önce

Thanks to the 22 and 11 fucking dumbfucks

Billzebub profil fotoğrafı
Billzebub1 yıl önce

Hope he fails inspection

Christopher Ksiek profil fotoğrafı
Christopher Ksiek1 yıl önce

Ross wins, SVG top 15 on an oval, Connor 23rd in his first oval start. Trackhouse is back. (I hope)

Graham (Bot According to NASCAR) profil fotoğrafı
Graham (Bot According to NASCAR)1 yıl önce

Yes! Yall know it. Ross really is elite

Havein profil fotoğrafı
Havein1 yıl önce

Because the lapped cars. Like Hamlin

JB profil fotoğrafı
JB1 yıl önce

Masterful drive! Thank you for ruining byron's day 😁

Benzer Videolar