Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
A car that started 40th (!!!) is the 1️⃣ car left standing!
79,249 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Busch Beer1 yıl önce
BAD DAY TO BE A WATERMELON

Zack1 yıl önce
Give prime the whole season, what an amazing broadcast

nascarfan1 yıl önce
Put every race on prime!!

CHAMPIONES CHAMPIONES OLE OLE OLE1 yıl önce
Clint Bowyer is at home in absolute shambles.

Hiser1 yıl önce
Thanks to the 22 and 11 fucking dumbfucks

Billzebub1 yıl önce
Hope he fails inspection

Christopher Ksiek1 yıl önce
Ross wins, SVG top 15 on an oval, Connor 23rd in his first oval start. Trackhouse is back. (I hope)

Graham (Bot According to NASCAR)1 yıl önce
Yes! Yall know it. Ross really is elite

Havein1 yıl önce
Because the lapped cars. Like Hamlin

JB1 yıl önce
Masterful drive! Thank you for ruining byron's day 😁





