Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
A la cuarta va la vencida (con ataque de risa a mitad pero remontando muy bien) Olivia canta "Expresso" junto a Claudia y Cristina #OTDirecto28N
55,012 görüntüleme • 7 ay önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
