Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

A message to Commanders fans

1,112,090 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Will 🤘 profil fotoğrafı
Will 🤘2 yıl önce

Been hearing this every year for 20+… I want to be hopeful under new ownership, but it’s tough. I like the vision so far, but hard to be optimisric until we actually start winning games.

Kevskin🐽 profil fotoğrafı
Kevskin🐽2 yıl önce

Change the terrible name first.

𝑀𝒾𝓉𝒸𝒽 ♱ profil fotoğrafı
𝑀𝒾𝓉𝒸𝒽 ♱2 yıl önce

@Caleb13MVP

xx profil fotoğrafı
xx2 yıl önce

Mr. Harris, please do not underestimate how much the fanbase despises the commander name. Yes the GM hire was important, as is the coach hire and the draft, but you cannot ignore the elephant in the room. At some point, before next season, the issue must be addressed with fans.

FactsOnlyBall profil fotoğrafı
FactsOnlyBall2 yıl önce

Lead us to the promise land

IEnjoyToast profil fotoğrafı
IEnjoyToast2 yıl önce

Don't set yourself up to overpromise and under deliver.

ThisIsntWhereIparkedMyCar profil fotoğrafı
ThisIsntWhereIparkedMyCar2 yıl önce

Change the name

•talon profil fotoğrafı
•talon2 yıl önce

cool, now go back to the redskins.

Sharief Ali profil fotoğrafı
Sharief Ali2 yıl önce

Every sales rep to their boss after missing quota.

Benzer Videolar