Loading video...
Video Failed to Load
abang yang tengah talking stage tu semoga dipermudahkan 😁
371,574 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Ayat klise dari org tua : Di sekolah - “gi sek belajar jgn bercinta, nnt di uni banyak lagi yg segak2” Di uni - “mak ayah hantar masuk Uni bukan utk bercinta. Belajar betul2, nnt kerja jumpa lg ramai yg cantik” Masuk kerja - All taken. Finish

orang dulu2 tak bagi bercinta time belajar sebab nak bebudak fokus cari ilmu. maksiat dengan ilmu tak boleh jalan seiring. kena tau juga apa yg diorang pesan tu ada isinya juga 🤭

Mostly bila masuk u aku rasa orang yang kita kenal tu just anggap sebagai kawan je. Takleh nak tangkap cintan bila dah kenal orang tu macam mana. Lebih seronok and selesa bila stay sebagai kawan je. Bila bercinta tu rasa macam awkward and errrrr.

dekat uni ni memang in out talking stage je and end up single sampai kesudah — exhibit A: me 🥹

jumpa jodoh orang dengan jaga jodoh orang jelah boleh pun

Ade tp ms tu hati tak terbukak. Bila dah terbukak mcm dah terlmbat pulak lols

Betul la dkt University ade banyak. Yang masih single tu mungkin dia focus belajar or DIA MMG BAJET2 HOT & TASTE TINGGI NAK PARTNER MCM ARTIS KPOP

HAHAHAH semua dustaa tu realll 😂😂😂

Jumpa suami sbb adik dia junior aku masa zaman belajar uni dulu. Kira jumpa jodoh jugak la ke camne? Hshshshs

Aku sembang dengan perempuan pun dengan classmate aku je. Lagilah perempuan lain kat kampus
