Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
ABD'nin karanlık yüzü...
2,041,272 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

İstiklalin ışıklı caddesinden biraz aşağıya inince aynısı mevcut

İradesiz insanlar dünyanın her yerinde var o zaman ben Türkiye’nin getto mahallelerine gidip uyuşturucu kullanan insanları aynı şekilde paylaşsam bu başlığı atsam fark edecek mi manipülasyondan başka bir şey değil. İçimizden kaç kişi videoyu gördü diye Abd vizesini reddeder?

Türkiye de yok Ya zaten uyuşturucu nedir bilmez bizim ülkemiz rengi ne oluyor mavi felan mı Geçin bu işleri İçmesinler o zaman adam gibi çalışıp bir senede istediği arabayı alıp istediği telefonu alıp yurt dışına tatile gidenleri de biliyoruz

Ya bırakın bu algı ayaklarını. Türkiye’ye Afganlar’ın gelmesinden bu yana her yerde uyuşturucu kullanımı patlamış durumda. Kanalizasyon sularında metamfetamin bulunuyor. Her yerde kolayca ulaşılabilir hale gelmiş durumda. Sigaraya başlama yaşı 11’e kadar düşmüş. Halen kalkıp Amerika’yı gösteriyorsunuz. .ok var sanki Amerika’da! Azıcık dürüst ve gerçekçi gazetecilik yapın da, ülkenin sorunlarına ayna tutun, sayenizde belki bir şeyler değişir, vicdanınız rahatlar, sevabınız olur.

İstanbul'da yokmuş gibi yorum yapmayın lütfen. Uyuşturucu yüzünden çok genci kaybediyoruz. Lütfen çocuklarınıza dikkat edin özellikle ortaokul ve liseye giden çocuklara çok satıyorlar. (Okul önlerinde )

İstanbul’un arka sokaklarının bundan bir farkı yoktur

İstanbul’un girmediğiniz gitmediğiniz ilçelerine mahallerine gidin aynı manzara var hatta daha kötüsünü görürsünüz sokak ortasında kahvede oto yıkamada gecekondu mahallelerinde neler oluyor neler benim 7 yıl önce sakin diye yaşadığım mahalle 3 ayda yaşanmaz hale geldi

Ya abartmayın. ABD tarihindeki en düşük işsizlik oranına sahip, çalışanın alabileceği en düşük saat ücretide 15 dolar. Bu kişiler böyle yaşayan bağımlı çok küçük bir azınlık. Çalışana, işini yapana hayat çok güzel.

Yorumlar hep İstanbul'da da var yazanlarla dolmuş. Arkadaşlar haber İstanbul'da olmadığını iddia etmemiş ki zaten. İstanbul'da da var, ee? ABD'nin hiçbir kötü yönü yok kardeşim desek mutlu olacak mısınız?1

Ben Amerika Florida’da yaşıyorum. Yaklaşık 9 yıldır burdayım. Bir çok eyaletini gezdim, uzun süre kaldım, karşıma hiç böyleleri çıkmadı. Muhtemelen burası NewYork’un en tehlikeli bölgelerinden bir tanesi. Zaten orlarda ya suçlular yaşar, ya da hiç durumu olmayanlar.
Похожие видео
Sensitive content
Dominik'in karanlık yüzü. Seks işçileriyle röportaj yaptım, hikayelerini dinledim. Devamı linkte:
Fatih Koparan
202,214 просмотров • 2 месяцев назад
