Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Abdülkerim & Livinho Pode sentar 🔥🔥🔥
10 Yorum

Bu aldükkerim ne kadar itici, yapmacık olmaya başladı arkadaş

Sadece bugün için getirdilerse çok ayıp ederler TARAFTARA! Taraftar olmasa bu organizasyonları düzenleyenler koca bir hiç!

Şunu binlerce insanın olduğu yeni kapıda hayal ediyorduk ne dim sövsek zina sövmesek bela 🤬

Hupoppppp, Cuma günü maçı sonu de statta istiyoruz 💛❤️🦁

Abdulkerim sedat pekere benziyo

Galatasaray taraftarlarındır

Yunus ameliyat oldu yokta eren neden katılmadı lemina da yok

O yöneticilere söyleyin eğer yarın stada Hadise gelmezse kendi kendilerine izlerler maçları store dan kendileri forma alırlar artık. Bu açıkça bizimle dalga geçmek bize getirdikleri sanatçılara bakın bir de kendilerine sınıf ayrımı olarak seziyoruz

Kendilerine ET taraftara kuru fasulyee hahahhahaha

Tam bir SIPASTİK


