Loading video...
Video Failed to Load
Ací seguim. Ací seguirem.
80,884 views • 3 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

Rafa Xambó3 years ago
Gràcies, Xavi!

Oriol Gracià3 years ago
@Elenasolanasr Més que mai 'No s'apaguen les estreles'. Des de l'Ebre gràcies per la vostra lluita!

Jesús Ferrís3 years ago
“Renaixem de totes les derrotes. Si hem caigut, ens alçarem mil voltes.” Gràcies Xavi.

Diània Televisió3 years ago
No podran amb tot el nostre teixit associatiu, cultural i combatiu. Mai!

Fabián3 years ago
@Miquel_R Lluitar, crear , contruir .

Ramon Codina ||*||3 years ago
Torna Obrint Pas!

Adrià Martí-Badia3 years ago
✊🏽

kk3 years ago
Desde Euskal Herria animo a todas ytodos los valencias. Ez etsi , Valencia gure biotzetan No pasarán!.

🔻M. Oliver🎗️3 years ago
Ara més que mai! seguim i seguirem! 💪💪💪
