Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Adaletli yönettiğimi düşünüyorum..

584,307 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von PrimeQuaresma
PrimeQuaresmavor 1 Jahr

50 tane reklam vermese 10/10 oyun Beşiktaş'ın rakipleri öyle böyle doğramıyorum 😂

Profilbild von 2.22 MBPO
2.22 MBPOvor 1 Jahr

Rafa Silva burda bile golünü atmış bambaşka bişi bu adam

Profilbild von BakiDeSouza 🤹🏼
BakiDeSouza 🤹🏼vor 1 Jahr

Biraz da biz kollanak

Profilbild von Tadic Bahce
Tadic Bahcevor 1 Jahr

Eşkiya mısın amk bu ne mglakgpamtoskr oyun guzelmis la ofsaytı falan böyle bariz vermiyorsa hep yolda falan oynanır

Profilbild von Dr Angier
Dr Angiervor 1 Jahr

Premier lig seviyesinde yönetim .

Profilbild von mustafa55
mustafa55vor 1 Jahr

bilmem yapsak mı?

Profilbild von Mustafakaan/🦅
Mustafakaan/🦅vor 1 Jahr

Adamın amınakoyarlar demekdikmi @.bokbahçe

Profilbild von Yussuf 🇦🇷
Yussuf 🇦🇷vor 1 Jahr

Oyunun isim ne?

Profilbild von Sefa JK🇹🇷
Sefa JK🇹🇷vor 1 Jahr

Oyunun adı ne

Profilbild von Emre blodi
Emre blodivor 1 Jahr

Hakem oyunu yazın çıkıyor

Ähnliche Videos