Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Adaletli yönettiğimi düşünüyorum..
584,307 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

PrimeQuaresmavor 1 Jahr
50 tane reklam vermese 10/10 oyun Beşiktaş'ın rakipleri öyle böyle doğramıyorum 😂

2.22 MBPOvor 1 Jahr
Rafa Silva burda bile golünü atmış bambaşka bişi bu adam

BakiDeSouza 🤹🏼vor 1 Jahr
Biraz da biz kollanak

Tadic Bahcevor 1 Jahr
Eşkiya mısın amk bu ne mglakgpamtoskr oyun guzelmis la ofsaytı falan böyle bariz vermiyorsa hep yolda falan oynanır

Dr Angiervor 1 Jahr
Premier lig seviyesinde yönetim .

mustafa55vor 1 Jahr
bilmem yapsak mı?

Mustafakaan/🦅vor 1 Jahr
Adamın amınakoyarlar demekdikmi @.bokbahçe

Yussuf 🇦🇷vor 1 Jahr
Oyunun isim ne?

Sefa JK🇹🇷vor 1 Jahr
Oyunun adı ne

Emre blodivor 1 Jahr
Hakem oyunu yazın çıkıyor

