Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

563,497 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von dharamsala
dharamsalavor 1 Jahr

Geçen yaz oğlumla ilk kez gittiğimiz dağ başındaki bir piknik yerinde, pınarın etrafının leş gibi çöp yığılı olduğunu gördük. Gelen geçen suyunu doldurup, pikniğini yapıp çöpünü atıp gitmiş. O gün bir şey yapamadık, hazırlıksız gelmiştik çünkü. Ertesi günü👇

Profilbild von Adana Çöp İçinde
Adana Çöp İçindevor 1 Jahr

Çöpçülere dayak yetkisi verilsin.

Profilbild von Владимир Dökümov
Владимир Dökümovvor 1 Jahr

Adam haklı deyip geçilecek konu değil abi. Ben sigaramın kefalini bile söndürüp çöpe atarım böyle aşağılıkça bir davranış olur mu ya.

Profilbild von Sinan²⁶💛💙1⁹0⁷
Sinan²⁶💛💙1⁹0⁷vor 1 Jahr

Hayvanlar bile tek bir artik birakmiyor.bunlara ne demeli ne diyim yaziklar olsun

Profilbild von hurşit
hurşitvor 1 Jahr

Adam baya baya haklı bizden bi sik olmaz

Profilbild von Nuran Direkci
Nuran Direkcivor 1 Jahr

Hemde çok haklı maalesef

Profilbild von demircideliomar
demircideliomarvor 1 Jahr

Haklı

Profilbild von Serdar Kulman
Serdar Kulmanvor 1 Jahr

neredeyse tüm videolarını izliyorum.yanıldığını hiç görmedim.tabi kriterler de önemli.

Profilbild von son dolu büqücü
son dolu büqücüvor 1 Jahr

Nacak sapı bile olmaz kafalar yanmış

Profilbild von EVN 🏡
EVN 🏡vor 1 Jahr

Olur olsaydı söylerdi