Loading video...
Video Failed to Load
Adem'in Abisiyle iletişimi
11 Comments

Batuhan gibi sırf ailesi diye bazi şeyleri ölümüne savunmuyor iyi ki seni destekliyoruz şampiyonum 🤍

where space meets sound

Adem Çok karakterli Adam gibi Adam ne olursa olsun şakada olsa hiçbirşeyi tasvip etmiyor kızıyor

Batu gibi mi yapsın hataya hata diyor çünkü adamın dibi birleri gibi delikanlı takliti yapan ama aslında delikanlı değil deliği kanlı olan şahıs gibi mi davransın

Ayrıcada yanlışa yanlış dedi abisi diye onu savunmadı çok kral hareket yaptı bkfc bunu asla anlayamaz çünkü Batuhan genelde emirler vermeyi sever ve bir yanlış olduğunda da taraflı davranır

Kendi fanlarina çoluk çocuk diyor bir de ahahahfkdkdk nasıl da biliyor kimlerin desteklediğini 😂

Batuhanın ailesi ile fıs fıs konuşması gizli saklı ademin garibim nerdeyse canlı yayınlanacakmış ne olaymış be acun ne abarttın be....batuhanın annesi seni tehdit etti abi kadın özür bile dilemedi..survivor ne hale geldi şaka gibi

Adem’i tebrik ediyorum abisine söylenmesi gereken şeyleri söyledi savunmadı abisini yanlıştı ve yanlışa yanlış demesini bildi

Adem zor duruma düştü bunların geyik muhabbeti olduğunu bildiği halde Batuhan ve ailesi Acuna baskı yaparak konseye taşıdılar Ademin dediği aslında bunlar çoluk çocuk muhabbeti sen niye uyuyorsun sen benim abimsin tabikide bunu kullanacaklar

Sadece seslerini dinledi nereden bilsin yaşlarını o yüzden Yorumlarda boş yapmayın

Ne dese haklı biraz kötü bi durumda kaldı ama sinirden yani
