Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Adem'in konsey konuşması
14,206 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Adem o kadar güzel konuşuyorki böyle seçerek ama oda herseyin farkında şaibeli oyunların torpillerin yaverlerin yancilarim farkında

space meets sound

Torpilli Batuhanı şampiyon yapacaklar boşa izlemeye gerek yok yoksa salmiyor yarışmayı

ilk zamanlar herkes ademi yapim sampiyon yapacaklar dedi ama simdi nedense adem icinde yapim bir senaryo yazmis gibi his ediyorum adem kendisi bile farkinda ama birseyde yapamiyor sanki bitsin bu program rahatlasin istiyor

Duruşunu sevdigim iyiki adem ❤️

Paşalar gibi çıkacaksın oradan

Adam anlatıyor işte.Hakikaten sürekli sistem değişiyor ve bunun yaramadığı tek isim Adem,yaradığı tek isim de Batuhan..#Survivor2025

Hala her şey normalmiş gibi Bi de açıklama yapıyor. Adem bırak şu rezil yarışmayı da başlarına çalsınlar.

Birak gel aslanim hergun batuhana oyun satan rezillerin yarismasini izliyoruz seyirciyi salak yerine koyamazsin acun medya

Hergun bu mavilerin sikeyle oyun satmalarini izletiyorlar bizlere kimse aptal degil zorla ittire ittire batuhani bir hal oldular farkindayiz şike hergun ama hergün
